Vzorce v hre

22.04.2012 19:52

Body

Získaš 1 bod za každých 1.000 jednotiek zdrojov utratených za hotové lode, budovy, výskum a obranu, s následujúcimi obmedzeniami:

- Deutérium použité pri konštrukcii a výskume sa do bodov započítava. Na druhú stranu, deutérium použité ako palivo pre lode, sensor phalanx, fúzne elektrárne alebo na prezeranie galaxií sa nezapočíta.
- Pokiaľ stratíš niečo pri útoku, zasiahnutí meziplanetárnou raketou, opustení kolónie, a pod. tak tiež strácaš body, ktoré si dostal pri získaní tej konkrétnej veci.
- Zdroje použité na búranie budov ti body NEPRIDÁ; v skutočnosti strácaš body podľa budovy, ktorú búráš.


Body sú prepočítané okamžite, hneď ako sa utratené suroviny spotrebujú (t.j. napr. po dostavaní lode).

Ostatné typy bodov

Body za výskum

Získaš jeden bod vo výskume za každú úroveň výskumu, ktorú dokončíš pre každú technológiu.

Napríklad - pokiaľ máš Spaľovací Pohon na úrovni 5 a Energetické technológie na úrovni 4, budeš mať celkom 9 bodov vo výskume. (teda jeden bod za každú úrovň spaľovania (5) a jeden za každú úroveň energetiky(4))

Body za flotilu

Získavaš jeden bod za flotilu za každú loď, ktorú vyrobíš, bezŠpionáž:

Počet sond nutný pre zistenie informácií na úrovni X:
X + (Y * (((úroveň tvojej špio. Tech.) - (Úroveň špio. Tech. Protivníka)) ^ 2))

Pokiaľ je úroveň tvojej technológie špionáže vyššia ako úroveň oponenta, potom Y = -1. Ak je to naopak, je Y = 1, a ak sú obidve úrovne rovnaké, Y = 0.

X = 2 pre zdroje a lode
X = 3 pre zdroje, lode a obranu
X = 5 pre zdroje, lode, obranu a budovy
X = 7 pre zdroje, lode, obranu, budovy a výskum

Bez ohľadu na to, koľko sond pošleš, vždy zistíš množstvo zdrojov na planéte / mesiaci. Ak dôjde ku kontrašpionáži, informácie sú zaslané aj pri prípadnom zničení špionážnej letky.

Príklady:
Máš úroveň špionáže 11, tvoj protivník 12 a chceš vidieť budovy pri jeho špionáži. Budeš teda musieť poslať
5 + (1 * ((11 - 12) ^ 2)) = 6 pre získanie týchto informácií.

Tu je množstvo sond, ktoré je potrebné zaslať na zistenie kompletných informácií (vrátane výskumu), podľa rozdielov medzi hráčovou a protivníkovu úrovni špionáže:
-3 Rozdiel: 1 sonda
-2 Rozdiel: 3 sondy
-1 Rozdiel: 6 sond
0 Rozdiel: 7 sond
+1 Rozdiel: 8 sond
+2 Rozdiel: 11 sond
+3 Rozdiel: 16 sond

Pri vylepšovaní svojej úrovne špionážnych technológií môžeš zistiť viac informácií o prilietajúcich nepriateľských flotilách:
Na úrovni 2 vidíš počet lodí vo flotile.
Na úrovni 4 vidíš naviac typy lodí vo flotile.
Na úrovni 8 vidíš koľko lodí akého typu je vo flotile.

Ceny:
Za úroveň:
INT ((základná cena) * (faktor zdraženia) ^ (úroveň - 1))

Kumulatívna:
(Základná cena) * (1 - (faktor zdraženia) ^ úroveň) / (1 - (faktor zdraženia))

Poznámka: Kumulatívna cena je len približná kvôli zaokrúhleniu v cenách za úroveň.

Faktory zvýšenia cien:
Tažobný komplex na kov, Syntetizéry deutéria, solárne elektrárne: 1.5
Tažobný komplex na kryštály: 1.6
Fúzne elektrárne: 1.8
Gravitonové technológie: 3
Všetky ostatné budovy a výskum: 2

Príklady:
Cena za postavenie ťažobného komplexu na kov na 15. úroveň:
INT (60 * 1.5 ^ (15-1)) kovov & INT (15 * (1.5 ^ (15-1)) kryštálov
INT (60 * 1.5 ^ 14) kovov & INT (15 * 1.5 ^ 14) kryštálu
INT (17515.755 ...) kovov & INT (4378.938 ...) kryštálov

= 17.515 kovov & 4.378 kryštálov

Kumulatívna cena za výstavbu ťažobného komplexu na kov na 15. úroveň:
60 * (1 - 1.5 ^ 15) / (1 - 1.5) kovov & 15 * (1 - 1.5 ^ 15) / (1 - 1.5) kryštálov
60 * (-436.893 ...) / (-0.5) kovu & 15 * (-436.893 ...) / (-0.5) kryštálov

= 52427.266 ... kovov & 13106.816 ... kryštálov

Hodinová produkcia
Ťažobný komplex na kov:
30 * úroveň * 1.1 ^ úroveň Ť. komplexu
Ťažobný komplex na kryštál:
20 * úroveň * 1.1 ^ úroveň Ť. komplexu
Syntetizéry deutéria:
10 * úroveň * (1.1 ^ úroveň) * (-0.002 * (maximálna teplota) + 1.28 ) deutéria
Solárne elektrárne:
20 * úroveň * 1.1 ^ úroveň s. elektrární
Fúzne elektrárne:
30 * úroveň elektrární * (1.05 + úroveň Energetických technológií * 0.01) ^ úroveň elektrární
Solárne satelity:
INT ((maximálna teplota) / 4) + 20 energie za každý satelit

Kapacita úložísk:
100000 + 50000 * (Roundup (1.6 ^ úroveň) - 1)

Príklad:
100000 + 50000 * (Roundup (1.6 ^ 12) - 1) =
100000 + 50000 * (281)
=
14.150.000 kovu

Hodinová spotreba
Spotreba energie Ťažobného komplexu na kov
10 * úroveň * 1.1 ^ úroveň
Spotreba energie Ťažobného komplexu na kryštál
10 * úroveň * 1.1 ^ úroveň
Spotreba energie Syntetizérov deutéria
20 * úroveň * 1.1 ^ úroveň
Spotreba deutéria Fúznych elektrární
10 * úroveň * 1.1 ^ úroveň * (-0.002 * (maximálna teplota) + 1.28 )
(obmedzené 10 * úroveň * 1.1 ^ úroveň)


Doby trvania
Doba výstavby budov, v hodinách
(kovy + kryštály) / (2500 * (úroveň Robotických tovární + 1) * 0.5 ^ úroveň Nanotechnologických tovární)

Doba konštrukcie lodí a obrany, v hodinách
(kovy + kryštály) / (2500 * (úroveň Lodeníc + 1) * 0.5 ^ úroveň Nanotechnologických tovární)

Doba trvania výskumu, v hodinách
(kovy + kryštály) / (1000 * (1 + úroveň výskumné laboratóriá))

Medziplanetárne rakety
Dosah (max vzdialenosť medzi sol.sústavami): (úroveň impulzného pohonu) * 5 - 1
Rýchlosť: 30 sekúnd v rámci systému + 60 sekúnd za každý systém, cez ktorý sa musí letieť
Nie je možné posielať medziplanetárne rakety medzi galaxiami!

Vzdialenosti
Medzi planétou / mesiacom / df na rovnakých súradniciach:
5
V rámci sol.sústavy
1000 + (5 * (vzdialenosť planét))
Medzi sol.sústavami
2700 + (95 * (vzdialenosť sol.sústav))
Medzi galaxiami
20000 * (vzdialenosť galaxií)

Cena paliva za lety
V rámci sol. sústavy
1 + ROUND [spotreba * ((1 + 0.005 * (vzdialenosť planét)) / 35) * (% / 100 + 1) ^ 2]
Medzi sol.sústavami
1 + ROUND [spotreba * ((2.7 + 0.095 * (vzdialenosť sol.sústav)) / 35) * (% / 100 + 1) ^ 2]
Medzi galaxiami
1 + ROUND [spotreba * ((20 * (vzdialenosť galaxií)) / 35) * (% / 100 + 1) ^ 2]

Spotreba - celková spotreba všetkých lodí

Pre výpočet spotreby kombinovaných flotíl, sčítame spotrebu každého typu lode podľa rýchlosti, ktorou musí letieť (obmedzené najpomalšou loďou vo flotile).

Príklad
1 veľký transportér z 3:22:1 na 3:22:2 pri 100 rýchlosti
- Spotreba -> 50 na VT => 1 * 50 = 50
- Vzdialenosť -> | 1 - 2 | = 1
- Rýchlosť -> 100% = 100
1 + ROUND [50 * ((1 + 0.005 * 1) / 35) * (100 / 100 + 1) ^ 2]
1 + ROUND [50 * 0.0287142 ... * 4]
1 + ROUND [5.742857 ...]
1 + 6
= 7


Spotreba deutéria pri držaní pozície (APP Obrana a Expedícia):
Malý Transporter - 5 Deut za hodinu
Veľký Transporter - 5 Deut za hodinu
Ľahký Stíhač - 2 Deut za hodinu
Ťažký Stíhač - 7 Deut za hodinu
Krížník - 30 Deut za hodinu
Bitevná Loď - 50 Deut za hodinu
Kolonizačná Loď - 100 Deut za hodinu
Recyklátor - 30 Deut za hodinu
Špionážna sonda - 1 / 10 Deut za hodinu
Bombardér - 100 Deut za hodinu
Solárny Satelit - N / A
Torpédoborec - 100 Deut za hodinu
Hviezda Smrti - 1 / 10 Deut za hodinu
Bitevný Krížník - 25 Deut za hodinu

Reálna rýchlosť lode:
Reálna rýchlosť = (Základná rýchlosť) * (1 + ((úroveň pohonu) * (bonus faktor pohonu))

Bonus faktor pohonu je 0.1 pre loď poháňanú spaľovacím pohonom, 0.2 pri použití impulzného pohonu a 0.3 pri používaní Hyperpriestorového pohonu.

Príklad:
Malý Transportér s impulzným pohonom na úrovni 7 bude mať reálnu rýchlosť:
10000 * (1 + (7 * 0.2))
10000 * (1 + 1.4)
10000 * 2.4
= 24000


Čas letu, v sekundách:s
V rámci sol.sústavy:
10 + (35.000 /% * ((1.000.000 + (vzdialenosť planét) * 5.000) / rýchlosť) ^ 1)
Medzi sol.sústavami:
10 + (35.000 /% * ((2.700.000 + (vzdialenosť sol.sústavy) * 95.000) / rýchlosť) ^ 1)
Medzi galaxiami:
10 + (35.000 /% * (((vzdialenosť galaxií) * 20.000.000) / rýchlosť) ^ 1)

Počet lodí nutný na X% šancu na mesiac:
(100000 * X) / ((kovy + kryštály ceny jednej lode) * 0.3)

Misia Zničenie Mesiaca:
Šanca na zničenie mesiaca v percentách je:
(100 - (veľkosť mesiaca) ^ 1) * (počet hviezd smrti) ^ 1

Percentuálne šanca, že dôjde k zničeniu útočiacej letky:
((veľkosť mesiaca) ^ 1) / 2

Dosah Parabolických teleskopov:
(úroveň P.t.) ^ 2 - 1 sol.sústav

Čo JE vidno na teleskope:

Pri oscanovaní zdrojovej alebo cieľovej planéty:

- Letky na útočnej misii (vrátane ACS)
- Letky na transportnej misii
- Letky na misii rozmiestnenia
- Letky na špionážnej misii
- Letky na misii držania pozície (ACS)

Pri oscanovaní zdrojovej planéty:

- Letky na recyklačnej misii
- Letky, ktoré mieria na mesiac
- Odvolané letky okrem misie Rozmiestnenie
- Letky na misii Zničenie mesiaca
- Letky na kolonizačnej misii
- Letky vracajúce sa z ľubovoľnej misie

Čo NIE JE vidno na teleskope:[

Pri oscanovaní cieľovej planéty:

- Odvolané letky z misie Rozmiestnenie
- Letky smerujúce na mesiac/trosky onej planéty letiace odinakiaľ
- Letky vracajúce sa z mise

Pri oscanovaní zdrojovej planéty:

- Odvolané letky z misie Rozmiestnenie

Ako sa ukoristia zdroje pri útoku na planétu / mesiac

Prosim ber na vedomie, že možno ukoristiť maximálne polovicu zo všetkých zdrojov na planéte.

Napríklad, keď zaútočíš na planétu, na ktorej je 20.000 kovov, 20.000 kryštálov a 10.000 deutéria, môžeš ukoristiť maximálne 25.000 zdrojov celkom ((20k +20 k +10 +) / 2).

Teraz upresnenie, ako dochádza k vyberaniu koristi jednotlivých typov zdrojov "plunder algorithm":
1. Naplnenie až 1 / 3 nákladného priestoru kovmi
2. Naplnenie až polovice zvyšku voľného mista kryštálmi
3. Zvyšok sa pokúsi vyplniť deutériom
4. Ak je ešte voľná kapacita, vyplní sa jej polovica kovmi
5. Zvyšok sa doplní kryštálmi

Expedícia
Maximálny počet súbežných expedícií = INT ((Úroveň Expedičných technológií) ^ (1 / 2))
Expedícia môže držať pozíciu 16 od 1 hodiny až do výšky úrovne Expedičných technológií.

Takže ak máte Expedičné technológie 6, môžete vyslať iba INT (6 ^ (1 / 2)) = INT (2.449 ...) = 2 expedície naraz, a každá môže trvať 1, 2, 3, ..., alebo 6 hodín .

ohľadu na to, čo to je za loď - či je to lacný Solárny Satelit (SS) alebo drahá Hviezda Smrti (HS).

 

zdroj:https://board.ogame.sk/board88-ogame-sk/board89-ot%C3%A1zky-a-odpovede/board69-n%C3%A1vody/3893-vzorce-v-hre/

Napríklad - pokiaľ je zloženie tvojej flotily 300 SS a 2 HS, budeš mať celkom 302 bodov vo flotile, pokiaľ budeš mať 100 Satelitov, 1000 Špionážnych sond a 300 Krížnikov, bude to celkom 1400 bodov vo flotile.

Aktualizácia umiestnenia v rebríčku a počtov bodov vo výskume/flotile prebieha rovnako ako aktualizácia bodov za utratené suroviny.

 

Diskusná téma: Vzorce v hre

Neboli nájdené žiadne príspevky.