Ogame - priebeh súboja
Priebeh súboja:
V každom kole každá jednotka (loď, obrana) z každej strany (útočník, obranca) raz vypáli. Výstrel zasiahne jednu náhodne vybranú jednotku nepriateľa (výnimka: Rýchla streľba). Zranenie ide najprv do štítu jednotky; keď už je štít na nule, potom ide zranenie do trupu lodi. Keď odíde i trup, je loď zničená. Štíty sa v každom kole regenerujú.
Odvoz (ukradnutie) surovín od nepriateľa: vždy je možné na jeden útok odviesť maximálne 50% od každej suroviny čo je na súperovej planéte (pokiaľ na to máte dostatočnú nákladovú kapacitu)
Vzorce:
Sila štítu je pre každú jednotku individuálna, je uvedená v popise jednotky. Odolnosť trupu zodpovedá 10% integrity, tj. množstvu kovu a kryštálov, z ktorého je loď vyrobená. Teda trup = (kov + kryštály) / 10.
Sila zbrane, štítu a trupu môže byť navýšená relevantnými výskumami; každý bod daného výskumu navýši veličinu o 10%.
Ihneď po skončení súboja sa každá zničená obrana môže regenerovať s pravdepodobnosťou 70%.
Dva špeciálne prípady:
1) Možnosť explózie: keď klesne integrita trupu pod 70%, loď môže samovoľne explodovať pri ďalšom zásahu. Pravdepodobnosť explózie zodpovedá pomeru zvyšnej sily trupu k pôvodnej, takže loď s integritou trupu 20% má pri zásahu (aj keď len do štítu) 80% pravdepodobnosťou, že exploduje. Výnimka: Neúspešnosť
2) Neúspešnosť: Pokiaľ je sila výstrelu menšia alebo rovná 1% sily štítu cieľa, žiadne zranenie (štítu) sa nekoná. Preto niektoré jednotky (Hviezda smrti, Velký planetárny štít) nemôžu byť zničené ľubovoľne veľkým počtom slabých jednotiek (Ľahký stíhač).
Ako vidno, v súboji je veľa náhod, takže sa vždy vyplatí pred bojom použiť simulátor.
článok prevzatý z : board.ogame.sk
Diskusná téma: Ogame - priebeh súboja
Neboli nájdené žiadne príspevky.